Jeżeli zgłoszenie dotyczyć będzie utrudnień w związku z zakupem różnych wersji gry, dodatków DLC, brakujących/błędnych kodów aktywacyjnych itp., prosimy o podanie odpowiedzi na poniższe pytania:
- w którym sklepie i w jakim kraju został nabyty produkt?
- czy gra występuje w formie dysku, czy cyfrowego kodu?
- czy jest to podstawowa wersja gry sprzed 9 lutego 2016 (zaktualizowana do Dying Light: The Following - Enhanced Edition poprzez platformę Steam/PS4/Xbox One), czy też wersja zakupiona oryginalnie po 9 lutego 2016, zawierająca wszystkie wcześniejsze dodatki (tj. DLC wchodzące w skład Przepustki Sezonowej + The Following)?
Dodatkowo w celu ustalenia problemu z kodem, uprzejmie prosimy o przesłanie nam skanu dowodu zakupu produktu wraz ze zdjęciem karty startowej:
1) prosimy zeskanować kartę startową gry, na której znajduje się kod i wydrukować ją;
2) na wydruku karty prosimy napisać długopisem lub pisakiem swoje imię i nazwisko oraz adres mailowy używany, aby się z nami kontaktować;
3) następnie prosimy *zeskanować podpisaną kartę startową lub zrobić jej wyraźne zdjęcie i odesłać ją nam wraz z kopią paragonu/dowodu zakupu.
*można oczywiście zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym
Jeżeli klucz załączony na karcie startowej składa się z sekwencji znaków 123-123-1234 - przeznaczony jest do realizacji w naszej dawnej platformie sklepowej BoxOffStore.pl.
W tym celu należy:
- otworzyć stronę boxoffstore.pl
- skorzystać z opcji "masz kod" (znajdującej się w prawym górnym rogu strony)
- podać kod z karty startowej
- otworzyć zakładkę "twoja kolekcja"
- kliknąć "pobierz" na okładce gry
- wówczas zostanie wyświetlony kod aktywacji produktu o 15 znakach, przeznaczony na platformę Steam
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł