Zgłoszenia dotyczące systemów Windows®

Zmodyfikowano dnia wt, 28 Sie, 2018 o 4:16 PO POŁUDNIU

W przypadku wystąpienia problemów technicznych, prosimy o przesłanie następujących danych:

  1. Szczegółowy opis występującego problemu. Jeśli wyświetlane są okna z kodem błędu lub jakiekolwiek inne powiadomienia, prosimy wkleić ich zawartość w opis problemu lub załączyć związany z nimi zrzut ekranu.
  2. Plik diagnostyczny DxDiag.txt utworzony na komputerze z występującym problemem oraz pliki typu Crash Log, generowane przez grę podczas jej awarii.

DxDiag odnosi się do narzędzia diagnostycznego DirectX, które gromadzi dane na temat Twojego sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego i zainstalowanych sterowników.

Dane zawarte w powyższym pliku są dla nas bardzo ważne w analizie problemów związanych z platformą PC/Steam i pozwalają nam znaleźć rozwiązanie w przypadkach, gdy gra zamyka się lub zawiesza przez napotkany problem, rozgrywka przebiega niestabilnie i przycina się lub spowalnia w niektórych momentach fabuły oraz w sytuacjach związanych z błędami graficznymi.


Mając to na uwadze, plik DxDiag.txt jest przez nas używany tylko i wyłącznie do diagnostyki konkretnego problemu - nie będzie analizowany do jakichkolwiek innych celów i nie zawiera żadnych poufnych danych.

 

Aby utworzyć plik diagnostyczny DxDiag.txt, należy:

 

 - nacisnąć skrót klawiszowy Windows+R (klawisz "Windows" znajduje się pomiędzy Ctrl a Altem i widoczny jest na nim symbol flagi, należy go nacisnąć jednocześnie z klawiszem z literą "R", pojawi się wtedy okno "Uruchamianie")

- wpisać dxdiag w oknie uruchamiania i nacisnąć przycisk "OK"

- jeśli narzędzie diagnostyczne DirectX uruchamiane jest pierwszy raz, należy zatwierdzić zapytanie czy sprawdzić sterowniki podpisane cyfrowo.

- nacisnąć przycisk "Zapisz wszystkie informacje", po czym program zapyta w które miejsce na dysku ma zapisać plik tekstowy z danymi - można wybrać np. Pulpit i na koniec prosimy ten plik dodać jako załącznik swojej wiadomości

  • W przypadku gdy zgłoszenie dotyczy zawieszania się gry, czy też wyrzucania z powrotem do pulpitu, pomocne mogą również okazać się pliki typu crash.log. Pliki crash.log znajdują się domyślnie pod:

C:\Użytkownicy\NAZWA_UŻYTKOWNIKA\Dokumenty\DyingLight\out\logs\crash_??????_?????????.log

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł